zondag 7 juni 2020

Emma konijn

Via mijn abonnement op kobo plus vond ik het boek van Edward Loyd, Edward’s Menagerie. Ik vind de patroontjes door zijn eenvoud zo mooi. Omdat ik me voor genomen heb eerst eens een deel van mijn garen op te maken wat ik in huis heb kwam ik uit bij een bol grijs van Royal. Na alle onderdelen te hebben gehaakt alles war pluizig gekamt, krijgt het konijn. Een iets lievere uitstraling. Na drie keer oogjes te hebben geborduurd heb ik besloten ze weg te laten., het werd er gewoon niet mooier op.


1 opmerking:

  1. Schattig knuffelkonijn. Ik ben fan van de beestjes uit Edward's Menagerie. De grootte van de beestjes zijn precies goed voor kleine kinderen. Ik heb er al aardig wat gehaakt en weggegeven. Zo pluizig gekamd ziet het konijntje er nog liever uit.

    BeantwoordenVerwijderen