zaterdag 16 mei 2020

Eerste post, even voorstellen




Hallo, ik ben Antoinette en mijn grote hobby is haken. Reeds eerder heb ik een blog gehad, maar daar is op een gegeven moment een beetje de klad in gekomen. Maar nu een nieuwe blog omdat ik weer leuke dingen heb gemaakt en aan het maken ben. Mijn dochter heeft een instagram account aangemaakt en maakt nu foto’s van mijn creaties. Leuk om samen dit te doen. Er moet nog wel geschaafd worden aan de lay-out van deze blog.


Hieronder de slinger die ik vorig weekend gehaakt heb, het is een patroontje van @gewoonhanne. Het garen wat ik heb gebruikt is Medium cotton en haaknaald nummer 5 gebruikt. 5 vlaggen met een totale lengte van ongeveer 1.60 meter.

1 opmerking:

  1. Een nieuwe blogstart. Een dan gelijk met deze mooie slinger in een prachtige kleur. Deze ga ik ook eens haken. Ik ben benieuwd wat je verder allemaal maakt.

    BeantwoordenVerwijderen